Alecto DBX-95

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DBX-95 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

jimmyverberne 13-03-2012
Geschreven voor: Alecto DBX-95

fijn apparaat, leuke mogelijkheden/opties, goed geluid (enkel voor kinderstemmen), echter,

de minpunten:
-het bereik vindt ik slecht: geen sigaal op 30 meter, dus als we in de tuin zitten, kunnen we deze niet gebruiken.

- buiten bereik van kinderen houden, want daar kunnen ze niet goed tegen. bv: het laadstation werkt na 2 jaar niet meer, hierdoor moeten we telkens de batterijen handmatig vervangen en hiervoor is het batterijen-klepje niet gemaakt met alle gevolgen van dien.

conclusie, als je ervoor zorgt dat je kinderen er niet bij kunnen is dit een aanrader.

jelmar777 07-07-2010
Geschreven voor: Alecto DBX-95

sinds een aantal weken in bezit van de Alecto DBX-95. ontvangst zeer slecht en na 7 weken is het apparaat al stuk en wordt niet naar behoren geholpen. Ik dien het appraat op te sturen en moet zelf maar kijken hoe ik de 2 weken dat het minmaal weg is te overbruggen (ofwel ik dien een tweede te kopen volgens Alecto). de service is dus ver te zoeken.

Buts2000 11-06-2010
Geschreven voor: Alecto DBX-95

Snap niets van onderstaande review, hebben deze babyfoon al 2 jaar met volle tevredenheid in gebruik!!! Ontvangst is goed en helder, bereik is super, we hebben em zelfs in Turkije gebruikt in het hotel, ook daar super!!!
Liedjes en lampje m.i. Leuk maar niet onmisbaar.
Nu met 2e kind dezelfde erbij gekocht!!!

RM2000 22-01-2010
Geschreven voor: Alecto DBX-95

Deze babyfoon werkt eenvoudig erg slecht, duurt soms wel 15 minuten voordat de ontvanger de zender ontvangt, de geluidkwaliteit is slecht en terugspreken is onverstaanbaar.
Ziet er verder wel leuk uit maar is functioneel erg slecht.
(snel teruggestuurd dus)
Een echte miskoop.

lau28 21-10-2009
Geschreven voor: Alecto DBX-95

Ik vond het bereik ook slecht. In huis is het prima, maar als ik bij de buren ben heeft het al slecht bereik. Moet het voor het raam zetten! Ook valt het geluid soms weg. Heb nu ook een andere babyfoon gekocht, hopelijk gaat dat beter.

krampje 25-05-2009
Geschreven voor: Alecto DBX-95

Wij hebben deze babyfoon gekocht,En wij zijn er erg blij mee.
Bereik goed.
Geluid goed.
En makkelijk te bedienen.
+ er zitten 3 leuke leidjes op

w2 28-09-2008
Geschreven voor: Alecto DBX-95

Het bereik is zeer slecht. Verder dan 15 meter haal je niet. Digitaal klinkt leuk, maar je hebt er niks aan als het bereik zo slecht is.
Dit was voor ons een reden op de babyfoon meteen in te ruilen voor een Alecto DBX 82. Deze heeft een prima bereik.
Bovendien was van de DBX-95 het geluid wat uit de speaker van de ouder unit kwam zeer zacht.

Ben1974 12-09-2008
Geschreven voor: Alecto DBX-95

Zeer gelukkig met deze aankoop!!